aussie
30-06-2015 11:55
hey allemaal,
ondertussen al even geleden dat we een berichtje hebben gepost. inmiddels zijn we in het tropische deel van Australie beland. Tropische wouden, bergen, zee, watervallen,... en heel veel plaats met weinig mensen en heel veel wildlife.
jaja we zitten hier in krokodillen gebied....
Lees meer